استخراج بیت کوین در سایت معتبر کوین هش

بیت کوین و استخراج بیت کوین از مسائل به روز جهان به شمار می رود. بیت کوین شبکه ای است که به یک دفتر حساب شباهت دارد، یعنی هر فردی می تواند حساب ها و پول های خود را در شبکه بیت کوین نگهداری کند. برای استفاده از این شبکه شما باید در اول کار به آن دست پیدا کنید. برای اینکه به این شبکه دست یابید باید به استخراج بپردازد. در روند استخراج در مرحله اول باید معادلات بسیار پیچیده ریاضی را حل کرده و سپس در پاداش می توانید به بیت کوین دست یابید.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک شبکه است که با هدف پرداخت های همتا به همتا به وجود آمده است و ارز دیجیتال مخصوص به آن نیز بیت کوین می باشد. بیت کوین مانند سایر ارزهای ملی مثل دلار به تنهایی ارزش ندارد و این کاربران ارز می باشد که به آن اعتبار می بخشد. بیت کوین در واقع یک فایل دیجیتال است که به دفتر حساب و کتاب شباهت دارد یعنی هر نفر پول و حساب های خود را در آن ثبت می کند و یک کپی از این فایل در تمام کامپیوترهایی که به شبکه بیت کوین متصل هستند، نگهداری می شود.

استخراج بیت کوین چیست؟

افرادی که به تازگی با مفهوم بیت کوین آشنا شده اند زمانی که با استخراج بیت کوین مواجه می شوند این سوال در ذهنشان مطرح می شود که با استخراج بیت کوین چه عملی انجام می شود و این کار چه سودآوری به همراه دارد؟ بیت کوین در حالت کلی یک ارز غیر متمرکز است و این به معنای این است که بیت کوین به هیچ کشور و یا شرکت خاصی وابسته نمی باشد. عدم وابستگی بیت کوین باعث می شود که هر کسی در هر قسمتی از جهان که قرار دارد بتواند به شبکه بیت کوین وصل شده و جزئی از آن شود. غیر متمرکز بودن نشانگر این است که آینده ی روشنی در انتظار بیت کوین و استخراج بیت کوین می باشد. افردی که ماینر هستند با دستگاه های استخراج بیت کوین که در دست دارند به امنیت شبکه بیت کوین کمک می کنند. برای اینکار ماینرها باید طی فرایندهای ریاضی، معادلات پیچیده ریاضی را حل کنند و در نهایت هر کسی زودتر به جواب معادله برسد برای پاداش این کار بیت کویین تولید شده به او تعلق می گیرد.

نکته ی بسیار مهمی که باید به آن اشاره شود این است که شما می توانید با کمک گرفتن از سایت کوین هش (www.coin-hash.com )، استخراج بیت کوین با کامپیوتر، استخراج بیت کوین با لپ تاپ و استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی را تجربه نمایید. در این سایت سرمایه گذاری آسان برای استخراج را به شما معرفی کرده و تمامی آن ها را به شما ارائه می دهد. دارندگان گوش های آیفون می توانند با گوشی خود استخراج بیت کوین با ایفون را انجام دهند.

 

سایت کوین هش coin hash استخراج ابری ایرانی

سایت کوین هش یک سایت ایرانی برای خرید هش و کلود ماینینگ بیت کوین در کشورمان می باشد. این شرکت از تاریخ ۹۸/۰۲/۰۶ کار خود را شروع کرده است. این شرکت قابلیت استخراج ارز دیجیتال بیت کوین را دارا می باشد. شما زمانی که پلن های استخراج را از این سایت خریداری می کنید می توانید به مدت دوسال در فرایند استخراج شریک باشید. حداقل میزان سرمایه گذاری که در این شرکت وجود دارد، ۷۳ هزار تومان می باشد. هیچ سقف حداکثری برای خرید پلن برای شما وجود ندارد و می توانید به هر تعداد که بخواهید، پلن خریداری نمایید. زمانی که شما پلن را خریداری می کنید پلن شما بعد از خرید آنلاین فوری فعال خواهد شد. این سایت از آنجایی که داخل کشور خودمان قرار دارد، به تمامی قوانین ارگان های دولتی عمل می کند به همین دلیل می توان گفت این سایت نسبت به سایت های خارجی بیشتر قابل اعتماد می باشد. سایت کوین هش چندین هدف را در این شرکت پشتیبانی می کند. این هدف ها از زبان تیم کوین هش به شرح زیر می باشد:

  • آشنایی هم نوعان خود با دنیای آزادی و استقلال مالی آنها توسط ارزهای دیجیتال
  • ایجاد سهولت در استخراج رمز ارزهای گرانبها
  • بالا بردن دانش مردم در این زمینه
  • پا گذاشتن به دنیای جدیدی از علم و فناوری

وضعیت قانونی استخراج بیت کوین در ایران

استخراج بیت کوین نیز مانند هر ارز دیگری در ایران قانونی است ولی برای انجام این کار ابتدا باید مجوزهای لازم را از وزارت معدن، صنعت و تجارت اخذ نمایید. استخراج بیت کوین بدون داشتن مجوز غیر مجاز است. در ایران استخراج بیت کوین را با دستگاهی به نام ای سیک ASIC انجام می دهند. این دستگاه ها وارداتی هستند. اداره گمرک ایران وارد کردن این دستگاه ها را تا پیش از تیر ماه ۹۸ ممنوع کرده بود و تا قبل از این زمان، این دستگاه ها بصورت قاچاق وارد ایران می شد. همین وارد کردن غیر مجاز دستگاه ها باعث شده بود که قانون کشور، حق ضبط و توقیف کردن دستگاه ها را داشته باشد. در اواخر تیر ماه بعد از برخی رایزنی ها قرار بر این شد که کسانی که دستگاه های ماینر وارد کرده اند برای ترخیص دستگاه ها از گمرک، از وزارت صنعت مجوز اخذ نمایند. در نهایت باید گفت کسانی که در ایران قصد استخراج بیت کوین را دارند می توانند با اخذ مجوزهای لازم این کار را به راحتی انجام دهند. در صورتی که این امر به صورت غیر قانونی انجام شود سازمان برق می تواند به راحتی جلوی استفاده از برق برای انجام این فعالیت را بگیرد.

استخراج ابری بیت کوین چگونه است؟

اصلی ترین چیزی که در شیوه های مختلف ماینینگ بیت کویین متفاوت است، این است که چه کسی سخت افزار استخراج را مدیریت می کند. در استخراج معمولی، خود کاربر تمام وظایف اعم از خرید، نصب و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز برای ماینیگ را به عهده دارد. در روش استخراج ابری بیت کوین این کارها وظیفه ی کاربر نمی باشد. استخراج ابری دارای چند روش به شرح زیر می باشد:

  1. استخراج میزبانی: در این روش می توان یک ماشین استخراج اجاره نمود.
  2. استخراج میزبانی مجازی: می توان یک سرور مجازی خصوصی دریافت کرد و نرم افزارهای مورد نیاز را بر روی آن نصب نمود.
  3. قدرت هش اجاره ای: در این روش می توانید مقداری قدرت هش اجاره نمایید. با اینکار دیگر نیازی به رایانه مجازی و یا فیزیکی نمی باشد.

سختی استخراج بیت کوین

زمان بلاک بیت کوین ۱۰ دقیقه است؛ یعنی هر ۱۰ دقیقه بیت کوین جدید حاصل می شود و به یک ماینر تعلق خواهد گرفت. اگر در این بین دستگاهی وجود داشته باشد که قدرت بالایی در این امر داشته باشد برای مثال بتواند در عرض ۵ دقیقه معادله را حل کند، باعث می شود اختلالی در شبکه ایجاد شود و کار استخراج تمام بیت کوین ها به سرعت به اتمام برسد. برای جلوگیری از این مشکل راهکاری به نام سختی در شبکه بیت کوین، تعبیه شده است. این راهکار به اینگونه است که شبکه بطور خودکار سختی محاسبات معادلات را بالا و پایین می کند تا تمامی ماینرها در زمان مشخص ۱۰ دقیقه به نتیجه برسند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.