هدیه ویژه برای سوپرایز کردن پدران عزیز

پکیج ویژه پیرکاردین برای روز پدر شامل مدل های مختلف پیراهن با قیمت ۳۹۰ هزار تومان (حدود ۷۰ درصد تخفیف) و شلوار با قیمت ۴۹۹ هزار تومان (حدود ۷۵ درصد تخفیف) ارائه می شود که شما میتوانید به راحتی از طریق سایت به آدرس https://pctehran.com و یا صفحه اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/pierrecardin_tehran سفارشات خود را ثبت کنید و رایگان درب منزل دریافت کنید.

حتی اگر پدران عزیز از شما دور هستند فروشگاه پیرکاردین هدیه خریداری شده شما را رایگان به آدرس دلخواهتان پست خواهد کرد.

روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها؛ در ایران روز پدر در ۱۳ رجب، زاد روز حضرت علی بن ابیطالب (ع) اولین امام شیعیان گرامی داشته می‌شود که امسال یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ است و در بسیاری کشورها روز پدر، سومین یکشنبهٔ ماه ژوئن در نظر گرفته شده‌ است.

سایت pctehran.com نمایندگی رسمی پیرکاردین در ایران نیز تخفیف های ویژه ای برای شما همراهان عزیز تدارک دیده است.

با مراجعه به سایت پیرکاردین و مشاهده محصولات آقایان می توانید از محصولات بی نظیر پیرکاردین برخوردار شده و بهترین و زیباترین محصولات را برای عزیزانتان در این روز فرخنده تهیه کرده و تحویل بگیرید.

پیرکاردین،

برندی فرانسوی است و یکی از بزرگ‌ترین امپراطوری‌های فشن است که با تلفیق سبک‌های گذشته و آینده، سلیقه‌های بسیاری را از تمام سنین به خود جذب کرده است. پیرکاردین در یک خانواده‌ی مزرعه‌دار ایتالیایی مهاجر متولد شد، او از همان دوران کودکی رؤیاهای بزرگی در سر داشت بنابراین در سن ۱۴ سالگی، شاگرد یکی از خیاط‌های معروف در شهر سنت اتین فرانسه شد. در سال ۱۹۴۴ این خیاط جوان خستگی‌ناپذیر، در خانه‌ی مد شهر پایکس مشغول به کار شد و چنان مهارت و تجربه‌ای کسب کرد که توانست خیاط اصلی کرستین دیور، بزرگ‌ترین خانه‌ی مد فرانسه در آن زمان شود. این مرد دوراندیش و جاه‌طلب، امروزه یکی از معروف‌ترین طراحان مد فرانسوی محسوب می‌شود.

پیرکاردین، از دهه‌ی ۶۰ میلادی توانسته با داشتن ۹۰۰ گواهینامه‌ی محصول مختلف، در میان ۱۴۰ کشور جایگاه خود را به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها حفظ کند. گرچه او امپراطور مد نامیده می‌شد، اما آن‌قدر متواضع بود که می‌گفت بهترین چیزی که در زندگی خود یاد گرفته، کشیدن، بریدن و دوختن با دستانش است. او برای طراحی لباس‌ها از اشکال هندسی بهره می‌جست و اعتقاد زیادی به طراحی لباس زنان نداشت. گاهی اوقات طراحی‌های او به‌صورت تجربی بودند و همیشه هم جنبه کاربردی نداشتند. او همچنین مدل‌های جنسیت واحد، یعنی لباس‌هایی که برای دو جنسیت مردان و زنان طراحی می‌شوند (unisex) را به مرحله تازه‌ای توسعه داد و طراحی‌های آوانگارد او را مشهور ساخت. در حال حاضر در پوشاک آقایان، بانوان، بچه‌گانه و… فعالیت می‌کند.

نمایندگی انحصاری در ایران

شرکت امیر مدیسا پوش از سال ۱۳۷۹ کار خود را آغاز نمود. در حال حاضر با دارا بودن ۵ شعبه در تهران و ۴۰ نفر پرسنل توانسته است بیشترین میزان فروش را طی سال گذشته از میان نمایندگی‌های برند پیرکاردین در سراسر دنیا کسب نماید. شرکت امیر مدیسا پوش توانسته است در سال ۱۳۹۰ نمایندگی رسمی پیرکاردین فرانسه را به‌صورت کاملاً قانونی اخذ نماید و یکی از ۲۳ شرکت دارای گواهی فعالیت نمایندگی شرکت خارجی در ایران از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد. پوشاک آقایان پیرکاردین که زمینه فعالیت امیر مدیسا پوش می‌باشد، توسط شرکت آیدینلی ترکیه تحت لیسانس پیرکاردین فرانسه تولید و عرضه می‌شود. قابل‌ذکر است شرکت آیدینلی ترکیه با سه برند پیرکاردین و یواس پولو و کچرل در حال فعالیت در ترکیه می‌باشد.

چشم انداز ما

شرکت با تلفیق دانش و تجربه در سال‌های اخیر توانسته است مسیر رشد و تعالی خود را با موفقیت طی نماید. از مهم‌ترین ارزش‌های سازمانی امیر مدیسا پوش که همه‌ی اعضای آن به آن پایبند هستند، جلب رضایت مشتری است. چشم‌انداز شرکت شامل نمایندگی رسمی و انحصاری در ایران خواهد بود که بیست درصد تولید خود را در داخل خاک ایران تولید می‌کند. امیرمدیساپوش با دارا بودن منابع انسانی توانمند و ارزشمند سعی دارد سهم بازار بالایی در صنعت مد و پوشاک ایران کسب نماید.

مأموریت ما

شرکت امیرمدیساپوش با به‌کارگیری منابع انسانی توانمند و دانش و تجربه در زمینه ی پوشاک کلاسیک آقایان، در حال فعالیت به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی است. امیرمدیساپوش مجموعه‌ای از فناوری‌های نرم و سخت برای فروش حرفه‌ای و تخصصی به مشتریان این حوزه است و با برگزاری دوره‌های آموزشی پیوسته و تخصصی برای منابع انسانی خود سعی دارد با ایجاد محیطی مناسب و متناسب احساس رضایت از خرید را برای مشتری به ارمغان آورد. تمامی فرایندها در فروشگاه‌ها از رفتار سازمانی فروشنده‌ها گرفته تا تحویل، هزینه لباس و نحوه پاسخگویی به مشتری، به‌صورت کاملاً استاندارد و یکدست و باکیفیت بی‌نظیر در تمامی شعبات ارائه می‌گردد.

پیشینه فعالیت‌های ما

شرکت امیرمدیساپوش دارای تجربیات زیادی درزمینهٔ ی همکاری با مراکز تجاری است که در زیر به آن‌ها به‌اختصار اشاره می‌گردد.

  • حضور در مرکز خرید میلاد نور(شهرک غرب) از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۴
  • حضور در مجتمع تجاری تیراژه ارسال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵
  • حضور در مرکز خرید ارم(شهرک غرب) از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶
  • حضور در مرکز خرید ارگ تجریش با برند پیرکاردین از سال ۱۳۹۴ تاکنون
  • حضور در مجتمع تجاری الماس ارسال ۱۳۹۳ تاکنون
  • حضور در پاسداران از سال ۱۳۹۴ تاکنون
  • حضور در مرکز خرید گالریا (ولنجک) از سال ۱۳۹۶ تاکنون
  • نمایندگی انحصاری برند پیرکاردین در ایران با اخذ گواهی فعالیت نمایندگی شرکت خارجی از تاریخ ۱۸/۰۵/۱۳۹۵
  • آغاز فعالیت درزمینهٔ کسب‌وکار اینترنتی و آماده‌سازی اپلیکیشن باشگاه مشتریان و فروش

روز پدر یا روز مرد در ایران از دیر باز تا کنون در ایران بسیار مرسوم بوده است و توجه بسیاری از افراد و مردم را به خود جلب کرده است ، از این رو سایت pctehran.com – نمایندگی رسمی پیرکاردین در ایران تدارک فوق العاده ویژه ای برای همراهان همیشگی خود در نظر دیده است که شما می توانید برای عزیزانتان بهترین پوشاک را تهیه کرده و در این روز شگفت زده اش کنید.

این روز در کشورهای دیگر نیز به رسمیت شناخته شده و مردم برای پدران و همسرانشان هدیه ای خاص و در خور شان ایشان تهیه می کنند ، در ایران نیز جایگاه فوق العاده ویژه ای داشته و باعث خوشحالی و خوشنودی پدران سرزمینمان ایران می شود.

اگر به دنبال سورپرایز عزیز خود هستید اینجا را کلیک کرده و وارد سایت نمایندگی رسمی پیرکاردین در ایران شوید ، ما برای شما تخفیف های فوق العاده شگفت انگیزی تدارک دیده ایم که با تهیه آن عزیز خود را خوشحال خواهید کرد.

پس همین الان به سایت رسمی پیرکاردین در ایران مراجعه کنید و لذت ببرید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.